Mycket att göra

Det var ett tag sedan jag skrev här i bloggen nu, men vi har haft fullt upp nu då vi båda har börjat jobba och Sture är på dagis. Det är mycket man ska hinna med på den korta kvällen man har. Tvätta, städa, leka, rasta Troja, greja med gården osv osv. Vi har även hunnit med att VAB:a två dagar. Sture har varit dålig i veckan och sovit mycket dåligt. Jag är fortfarande snorig och har ont i halsen, men jag tror det är påväg att vända i alla fall för Sture. I och med att han har sovit dåligt på nätterna har vi kommit fram till att det skulle vara skönt att han sov i en vanlig säng så vi kan ligga brevid då han är ledsen på natten. Sagt och gjort så var jag iväg i morse och köpte en säng som jag hittade på blocket. Nu ligger han och sover i sin nya säng och det ska bli intressant och se hur det går i natt.

Kommentarer
Postat av: Jos

Sture passar så bra i röd jacka.. Hur gick det med säng, lyckas han att somna? Kram

2011-05-09 @ 09:58:34
Postat av: Maivi

Härlig bild på Sture! Ser ut som en god karamell. Hoppas han kan sova gott i sin nya säng. Krya på er!

Kram farmor

2011-05-09 @ 12:15:10
Postat av: mormor

Vilken tur att ni hittade en så fin säng.Härlig bild på "lillgubben" Kram mormor

2011-05-13 @ 12:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0