Humöret går upp och ner

Sture har börjat få en väldans humör. Då han blir arg så slåss han, drar i håret och nyps. Det är svårt att veta hur man som förälder ska göra i en sån situation. Tror att det har mycket att göra med att han inte kan prata än, han har svårt att berätta vad han vill. Det går i alla fall jättebra för honom att sova i sin nya säng, han gillar den så mycket. Då han vaknar på natten så skriker han inte mer utan han kommer gåendes tyst och står vid vår säng och vill bli upplyft. Han somnar snällt om mellan oss i vår säng.
Han är vår guldklimp och jag älskar när han ger en varma kramar och ska sitta och mysa i famnen, det finns nog inget bättre än det.
Mitt hjärta!

Kommentarer
Postat av: Farfar

Oh va mysig han är.

Jag känner riktigt hans kraam trots att han är långt borta.

Vi längtar efter er.

Farfar

2011-05-23 @ 20:58:03
Postat av: Sofie

Vad svårt det där med humöret.. Jag tror du har rätt i dina teorier, jag tänker på min lillasyster som också kunde bli så arg och slåss när hon inte kunde kommunicera ordentligt. Sedan när hon fick sitt egna språk blev hon ju som en annan människa! Samtidigt måste de förstå på något sätt att det är fel att göra illa andra. Svårt som sagt! Skönt iaf att sovandet fungerar bra, måste vara jättehärligt för både honom och er med egen säng! Hoppas ni mår bra i övrigt, ska bli kul att ses snart när sommaren börjar :) Kram!

2011-05-23 @ 21:35:32
URL: http://ofiie.blogg.se/
Postat av: Jos

Krama Sture!!. Elvin var precis sådan innan han lyckas kommunicera med oss.. Det kommer! =) Snart kommer vi och träffa er! Kram Moster Jos

2011-05-24 @ 11:25:27
Postat av: mormor

Det är bra att du har humör Sture.Mormor diggar dig.Jag tror som din mamma att det blir lättare för dig när vi förstår dig.Hoppas du har det bra på ditt jobb,på dagis. Mormor är på sjukhuset.Längtar efter dig.Kram

2011-05-31 @ 12:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0