Gäääsp

07.15 väckarklockan ringer. Försöker väcka Sture utan att han ska bli ledsen, han ska vara på dagis om 30 min och äta frukost där. Han vaknar efter många strykningar på ryggen och kryper upp i mitt knä och gosar ner sig och ser på mig och undrar varför jag väcker honom. Vi tar oss upp till slut och byter kläder, borstar tänder och åker iväg på dagis. Jag åker hem och äter frukost i min ensamhet för första gången på väldigt länge. Om en stund ska jag åka till mormor och hälsa på henne.
Hämtar Sture gör jag inte förrän klockan halv två. Så idag är han på dagis ganska länge. Han verkar trivas med barnen och fröknarna. Det är inga bekymmer att lämna honom där, han är totalt obrydd både då man lämnar och hämtar.

Kommentarer
Postat av: Jos

Stor pojke!! Puss din moster Jos

2011-04-19 @ 13:11:34
Postat av: Maivi

Underbara Sture...ser ut som en stor pojke.

Längtar tills vi får vara tillsammans med er i fjällen.

Kram farmor

2011-04-19 @ 14:06:53
Postat av: Moa

Så skönt att det går bra med inskolningen. Vilken söt bild :)

2011-04-19 @ 15:07:44
URL: http://moasblogg.blogspot.com
Postat av: Karin

vilket fint kort,han är så söt och tänk vad stor han har blivit

2011-04-19 @ 17:02:00
Postat av: Mormor

Oj vilken dagiskille vi har fått.Så stor du har blivit Sture.Mormor längtar efter dig. Kram

2011-04-21 @ 23:09:41
Postat av: Sofie

sv: ja eller hur, och du måste ju verkligen se skillnaden eftersom du träffade mig precis innan jag åkte till fjällen ;) Det var riktigt roligt att ses, hoppas det blir mycket av den varan i sommar också! Kramar

2011-04-29 @ 22:27:25
URL: http://ofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0