Det ger sig aldrig

Nu är jag sjuk igen, viruset hoppar bara runt runt i vår familj. Tycker att vi borde få bli helt friska nu! Är hemma i dag från jobbet. Får se hur jag mår i morgon bitti, vill jobba men samtidigt prioriterar jag att få bli frisk mer.

Sture har i alla fall lärt sig att klättra upp i soffan på egen hand. Så nu får vi passa honom lite mer än förut, han har en tendens att sätta sig just på kanten då han kommit upp. Annrs försöker han säga ett nytt ord (traktor) han säger: kakoj :)


Kommentarer
Postat av: Maivi

Krya på dig Linnea. Hoppas ni får vara friska.

Kram till hela familjen!

Farmor Maivi

2010-09-22 @ 16:46:41
Postat av: christine staffan

Du är en liten snabbing Sture.Mormor jobbar extra inatt,det var kul att få se dig på min dator så här mitt i natten.Fortsätt och klättra.Kram mormor

2010-09-22 @ 23:28:24
Postat av: Sofie

Sötnos! Krya på er :) Kram

2010-09-23 @ 11:01:40
URL: http://ofiie.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja, nu äre verkligen dags att ni blir ordentligt friska!! Hedvig blir lite avis när hon ser att du kan klättra, hon vill så gärna kunna det hon med :)

2010-09-23 @ 21:35:14
URL: http://www.kurry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0