Tidiga mornar hos Westbergs

Nu såhär några dagar efter omställningen till vintertid så ligger Stures "vakna på morgonen" tid fortfarande kvar på sommartid. Det gör att det blir tidiga mornar, han startar redan kl 05.00 istället för 06.00. Har fått lite tips om hur man förskjuter vaknandet en timme men har ännu inte provat det till 100 procent. Alla andra tider under dagsrytmen är försjkutna men inte uppvaknandet efter nattsömnen. Jag hoppas verkligen att det kommer att gå till sig, för att vakna 05.00 är tufft i längden.
I dag har vi haft besök av kusinerna Linn, Filip, och Elvin och mostrarna Johanna och Carolina. Linn har bakat chokladbollar till Stures 1-års kalas på lördag, annars var vi ute en sväng och promenerade i skog och över ängar.
I morgon väntar besök av Emilia på förmiddagen och efter lunch ska vi på babysång i Vasakyrkan tillsammans med Linda, Hedvig, Erik och Isak. Sen på kvällen ska jag på pysselkväll i byastugan. Jag ska pyssla med ett fotoalbum till Sture. Så morgondagen är fullspäckad med aktiviteter :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag hoppas verkligen att jag hinner komma...blir det tid över så cyklar jag dit (eller så tar jag bilen) :)

2010-11-03 @ 21:15:36
URL: http://www.kurry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0