Slut på föräldraledigheten

I morgon börjar jag att jobba igen, det ska faktiskt bli lite skönt att få göra annat. Första veckan ska jag sova i vårt gästrum för att Filip ska lära sig att vakna på nätterna, han har ju nu lärt sig att sova trots att Sture gråter och att jag är uppe och springer. Ska bli skönt att få sova hela nätter! Men jag kommer att sakna Sture på dagarna, nu kommer man ju inte att vara lika mycket med honom som man vart hittills.

I fredags då det var Valbogsmässoafton så hade vi hela huset fullt med goda vänner, de allra flesta från byn. Vi åt tre rätters middag med bland annat grillat och en massa annat gott. Vi hade en riktigt trevlig kväll!


Sture lärde sig ikväll att man kan vända sig i sängen, vilket försvårar sänggåendet betydligt! Han börjar bara leka med allt han kommer åt. Så nu sitter han i mitt knä för han blev jätteledsen.


Kommentarer
Postat av: christine staffan

Lycka till med er nya tillvaro.Det kommer att gå utmärkt.Ni är så duktiga. Kram mormor

2010-05-03 @ 09:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0