Lunchpicknick

Idag fick jag lunchbesök på jobbet, Filip och Sture kom med lunch åt mig. :) De hade med sig rostbiff, potatissallad, bröd och bubbelvatten! Vi satte oss i gräset under en stor bollpil och åt den goda maten. Sture satt och var glad i vagnen. Senare under jobbdagen tog jag årets första dopp/simtur. Jag och några jobbkompisar åkte ner till älven och badade på fikarasten. Det var kallt men väldigt skönt att få bli sval.

Kan även berätta att lilla Sture har börjat vinka, han ser underbart söt ut. Ibland kommer det sporadiskt utan att det finns anledning till vinkningen men ibland så kommer det då man säger hej eller hejdå. Underbart att se att han börjar förstå sammanhangen. Vårt lilla hjärta börjar bli stor!! På fredag blir han hela 8 månader gammal! 


Kommentarer
Postat av: christine staffan

Mormor och morfar säger grattis till dina 8 månader.Du är helt bedårande.Tack för att du finns. Kram

2010-07-07 @ 11:05:05
Postat av: Linda

vi kan vinka åt varann ikväll sture...du kanske vill lära hedvig hur man gör?

2010-07-07 @ 11:09:59
URL: http://www.kurry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0