Våren kommer trots allt!

Idag var jag ute och promenerade och hör och häpna, på grusvägen var det lite tinad snö! :) Solen strålade, fåglarna kvittrade och jag vart tvungen att ta av mig både pannband och vantar för jag blev så varm jackan öppnade jag också upp. Det var så otroligt skönt! Längtar så tills det börjar bli lite mer vår. Men det sägs att det ska komma snö till helgen igen, undra hur mycket det kan komma på en vinter, detta måste nog vara rekord.

Sture sov dåligt i natt, han låg och vred och vände på sig nästa hela tiden... men man kan ju inte bli arg på honom då han jollrar och skrattar mitt i natten, man blir alldeles varm i hjärtat. :)

I morgon ska jag och Sture in till stan och äta lunch med Hedwig. Sedan på eftermiddagen kommer Faster Erica och kusin Ellen hit och hälsar på i helgen! :) Det ska bli kul att träffa dom igen.




Kommentarer
Postat av: Moa

Ja, visst är det skönt att det börjar bli vår!



Vilka söta bilder på sture, jag gillar särskilt den vänstra - han har så rolig min där :)

2010-02-25 @ 15:46:10
URL: http://www.moasblogg.blogspot.com
Postat av: Maivi Westberg

O, va´ duktig Sture är när han ligger och håller upp huvudet. Pigg o. gosig!

Idag var kusin Ellen här, hon "sa" att det skulle bli så kul att hälsa på hos Sture.

Stor kram från farmor

2010-02-25 @ 17:37:52
Postat av: Maivi Westberg

O, va´ duktig Sture är när han ligger och håller upp huvudet. Pigg o. gosig!

Idag var kusin Ellen här, hon "sa" att det skulle bli så kul att hälsa på hos Sture.

Stor kram från farmor

2010-02-25 @ 17:40:43
Postat av: Erica

Men vilken gullunge! Känns riktigt surt att vi inte kommer upp till er ikväll...annars hade vi varit på väg nu. Det får bli en sväng till Birsta istället. Hoppas ni får en skön helg!

2010-02-26 @ 08:46:31
Postat av: Christine

Du är så supermysig lilla gubben.Underbart att du finns.Hoppas att fikat var gott. Kram mormor

2010-02-26 @ 15:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0