Kylan vill inte släppa!

Detta har varit den kallaste vintern på länge, vanligvis brukar vi ha en vecka med 20 graders kyla men i år har det hållit i sig betydligt längre än så. Längtar efter vårsol, fågelkvitter och ljudet av vatten som droppar från taken.
I fredags kväll gick jag och Filip på bio tillsammans, mormor fick vara barnvakt. Vi såg Avatar 3D, det tog ett tag innan ögonen hade vant sig med det nya sättet att se film på. Ärligt så fick jag lite huvudvärk efteråt, men filmen var riktigt bra! Undra hur det fungerar med 3D-glasögon egentligen... Då man ser genom dom på omgivingen så märks ingen skillnad men då man ser på bio-duken då känns det som att man står bredvid det som händer på filmen. Skumt!
 Även Troja ville testa glasögonen... :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh, jag vill också se Avatar. Var sugen att se den 3D men då hörde jag att man kan må dåligt om man har lätt för att bli åksjuk. Vilket jag har tyvärr..

Förresten trodde jag att glasögonen skulle se ut som dom gjorde när jag var liten, typ i papp och rödgröna :p Haha tekniken har tydligen gått framåt ;)



Tack för din fina kommentar på mitt inlägg förresten!!

2010-02-22 @ 16:50:41
URL: http://ofiie.blogg.se/
Postat av: Christine

Vilken Hollywood stjärna du är Trojagumman.Kram mormor

2010-02-23 @ 13:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0