Höstmörker :)

Tycker det är mysigt med den kyliga luften och det mörka ljuset på hösten. Är helt perfekt arbetsväder då man har ett utomhusjobb! Vi har haft mycket sol de senaste veckorna här i Umeå.
Har varit ganska trött de senaste veckorna så vi har inte gjort så mycket, Filip har varit på kurs i veckan och jag och Troja har bott på Tomtebo några dagar.  
Vi har nu snart köpt allt till vår lille knodd som kommer i november. :) Nu är det inte länge kvar, mindre än två månader till beräknat födelsedatum. Den kan gärna få komma lite tidigare, längtar så mycket efter att få se den lille. Ska iväg till babyproffsen nu och köpa bilbarnsstol.
Trojas nya hundsäng! :) Hon gillar den!
  Lite mysiga höstbilder på vårt hus som Filip har tagit.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja visst är han grym! :) Vi har det bra, är väl lite hemskt med allt som händer här runt omkring oss, bilbränder och annat, men vi känner oss ändå trygga här uppe på sjätte våningen ;)

Vilken fin hundsäng Troja har fått!! Har ni gjort den själva eller?

Åh vad roligt med magen, hur mår ni då?? Jag längtar jag med tills den lill* kommer.. KRAM!

2009-09-13 @ 21:11:16
URL: http://ofiie.blogg.se/
Postat av: Moa

Vilken lyxig säng Troja har fått, blev riktigt fint!



Ska bli spännande att se vad ni får för en liten krabat också, blir kul med en bäbis i familjen :)

2009-09-13 @ 22:07:46
URL: http://www.moasblogg.blogspot.com
Postat av: Anonym

Heja Troja.Ser ut som om du bor på hotell.Mysiga kvällsbilder.Kram mamma

2009-09-16 @ 17:29:39
Postat av: Sofie

sv: Åh vad peppande att höra!! Tobias är orolig för precis samma sak - att den ska vara jobbig att ha med sig. Men jag längtar tills jag har en fin kamera att ta med mig! Drömde tom inatt att jag gick miste om världens fototillfälle bara för att vi inte hade köpt kameran än ;p

Vad har ni för Nikon då?? KRAM

2009-09-18 @ 15:49:04
URL: http://ofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0