Lite bättre...

Idag känner jag miglite bättre men har fortfarande hosta och snuva kvar. Ögoninflammationen har lagt sig lite. Var till läkaren igår och blev sjukskriven hela den här veckan och nästa. Jag skulle egentligen ha jobbat fram tills sista oktober men nu får jag vara hemma ända tills bebisen kommer. Känns både bra och dåligt, skönt att få tillfriskna ordentligt men samtidigt lngtråkigt att vara hemma så länge utan att göra något speciellt. Får se om jag ska hitta på något en dag nästa vecka då man förmodligen mår bättre.
Var också till barnmorksan igår och allt såg bra ut med bebisen, det var skönt att få höra att allt såg ok ut fastän man har legat sjuk så länge. Hade dock gått ner ett kilo i vikt sedan jag var där sist men det var inget att oroa sig för :)
I Umeå är det för övrigt riktigt tråkigt väder, helt gråmulet och 2-4plus ute.

Kommentarer
Postat av: Sofie

sv: Tack så mycket, vi känner oss väldigt ringrostiga :p Men det känns skönt att det bara är en inofficiell utställning iaf :)



Vilken tur att allt var bra med bebisen, nu är det ju inte så länge kvar!! :D

2009-10-30 @ 18:43:57
URL: http://ofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0