Valborgshelgen

Under valborgshelgen har vi varit i varma Falun, det blev ingen majbrasa för vår del eftersom vi satt i bilen hela vägen ner på torsdagskvällen. Hade en kanonhelg med skinande sol och 20+ ute. På fredagen var jag, mamma och Johanna till Borlänge och gick runt och shoppade på det stora varuhuset Kupolen. Jag köpte två nya sommarlinnen :) Grabbarna var hemma och passade barnen och bygde en vedbod.
Lördagens aktivitet blev en picknick strax utanför Falun till en plats som heter Staberg, där var det en massa mysiga gamla hus och bygnader. Så vi satte oss på vår filt och fikade en massa gott! Troja tog sin första simtur i fredags också! Det var så härligt att se henne skutta ut i vattet för att hämta pinnar :)
Annars har jag anmält mig till en nybörjarkurs med Troja i Agility, hoppas bara att jag har fått plats! Skulle vara så kul att få se vad hon tycker om agility.
   

Kommentarer
Postat av: Moa

Åh, vilka mysiga bilder! Staberg är helt underbart fint, kul att få vara där när det är lite mer somrigt - jag har bara varit där under vinterhalvåret.



superfin bild på Elvin med vagnen också, helt perfekt perspektiv :) Ha det bra! Kram

2009-05-05 @ 09:11:01
URL: http://moasblogg.blogspot.com
Postat av: christine staffan

Vi hade det nog ganska så skönt ändå.Fina bilder.Känns härligt att vi fick känna på sommaren nu när det är kyligt igen.Kram mamma

2009-05-06 @ 15:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0