Onsdag

Sitter för tillfället på skolan och väntar på att vår föreläsning kl 10.00 ska börja. Har haft en bra helg, var och åkte snowboard för första gången i lördags. Var i Bygdsiljum tillsammans med mamma, pappa och Carolina. Det gick faktiskt mycket bättre än jag hade förväntat mig, men så ont jag hade i hela kroppen dagen efter! I måndags fyllde jag 22 år och jag fick superfina paket! Ska gå och köpa min en ny mobiltelefon för presentkortet som jag fick av min älskling! Ikväll åker Filip bort till fjälls och kommer inte hem förrän på söndagkväll, så jag är ensam i helgen... hoppas det blir fint väder så kan jag och Troja vara ute mycket! Annars blir det nog en lugn och stillsam helg hemma i Växtholm.

Kommentarer
Postat av: Christine Staffan

Här är det grått och blött.Vi väntar på att David strax ska komma hit till oss.Elvin sover ute.Nu kommer Dav9d.Altt bra här. Kram mamma.Alla hälsar

2009-03-04 @ 11:55:50
Postat av: Sofie

Hej! Hoppas du fick mitt sms i måndags, var borta hela kvällen så det kom lite sent tyvärr. Hoppas du hade en härlig födelsedag! Känns tråkigt att ni inte kommer ner nu men det blir väl senare :) Kram!

2009-03-04 @ 19:17:33
URL: http://ofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0