Sjuk... :(

Är hemma från jobbet idag, har förmodligen haft feber i natt. Haft frossa och varit kokhet omvartannat, känns ganska skönt att inte behöva vara ute och jobba idag för det är jättedåligt väder dessutom, fastän det är mycket roligare att jobba än att bara ligga hemma...
Snart får vi äntligen vår efterlängtade ledighet, bara den här veckan kvar sedan ska vi vara lediga tre veckor tillsammans!

Magen bara växeroch växer, den har blivit betydligt större de senaste veckorna och bebisen sprkar bara hårdare och hårdare för varje dag som går. I morgon kliver vi in i vecka 25 :) Längtar otroligt mycket efter att få se den lille krabaten!

Vi kan hälsa till familjen Kankkonen att Troja längtar efter er, då vi skulle titta på nyhetstecken så var det min syster som var nyhetsankare och Troja såg direkt att det var någon hon kände igen på tv:n. :) Det såg jättekul ut!
 tyvärr inte så jättebra bild men vi lyckades fånga ögonblicket på kort!
Det ska bli så roligt att ni kommer och ska bo hos oss några dagar! Längtar efter er alla jättemycket!

Kommentarer
Postat av: Maivi

Tack så mycket för senast! Det var så roligt att få träffas en stund.

Vad tråkigt att du är sjuk. Hoppas att du blir frisk snart.

Vi är nu i Åre, här vräker regnet ner. Åker hem i morgon. Vilket roligt kort på Troja!

Ha det så bra, och krya på dig. Vi ses då ni är på väg hem från er semester.

Kram från Maivi och Åke

2009-07-21 @ 11:24:30
Postat av: christine staffan

Krya på dig gumman.Idag har vi varit på stan och köpt en ny kostym plus slips till pappa.snyggt.kram

2009-07-21 @ 16:32:58
Postat av: Sofie

Jobbigt med förkylning, jag börjar känna mig bättre nu iaf. Ha varit utan internet en vecka i Hemavan nu. Tobias hade gärna hälsat på er på väg ned till Uppsala men på lördagen var ni ju på bröllop. Torsdag-fredag jobbar jag. Han tyckte 50 mil var nästan som att köra till Uppsala. Synd! Ni får träffas när ni åker förbi Uppsala istället. Jag ska väl se till att komma ner till Umeå nån gång innan jag börjar.. Kram!

2009-07-27 @ 16:55:35
URL: http://ofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0