Hundvakt och shoppingdag!

Var en stund på förmiddagen på stan och gjorde av med lite pengar, köpte en klänning, en tunika, ett par mammajeans oxh ett par jättefina skor. Skorna och klänningen ska jag ha på Martin och Moas bröllop, så det är skönt att man har handlat klart inför det! Ville också handla nytt te på tehörnan men glömde visst mitt stämpelkort hemma så då får det bli en annan dag. Var in i den nya inredningsbutiken Hjärtero här i stan, ååh...jag blev förälskad på direkten! Min nya favoritaffär! Mycket mysiga lantliga inredningsprylar.
Annars är jag hundvakt idag, åt Trojas kära bästisar Cocos och Lukas! Alla tre ligger och sover just nu medans jag kikar på tv.. Deras husse och matte är på bröllop hela dagen så då fick dom vara här istället för att sitta i bilen hela dagen.
 
I morgon ska vi till tomtebo för att fira min pappa som fyller år på måndag, då får vi även se det lilla tillskottet i vår släkt. Min kusin Sussi och hennes man Sly har fått en liten pojke och han ska visst vara änglasöt! Så det ska bli roligt!

Kommentarer
Postat av: Moa

Håller med om att Hjärtero var en jättefin butik! Den kommer jag definitivt att besöka fler gånger - och förmodligen spendera en del pengar i :)



Kul med nya kläder! Den var jättefin den randiga klänningen du hade idag också :)

2009-07-12 @ 18:12:35
URL: http://www.moasblogg.blogspot.com
Postat av: Moa

Håller med om att Hjärtero var en jättefin butik! Den kommer jag definitivt att besöka fler gånger - och förmodligen spendera en del pengar i :)



Kul med nya kläder! Den var jättefin den randiga klänningen du hade idag också :)

2009-07-12 @ 18:12:45
URL: http://www.moasblogg.blogspot.com
Postat av: Jos

Jag blev verkligne sugen att gå på din favvo affär! Hoppas de har öppet när vi e hos er!..

KRam!

2009-07-13 @ 09:25:01
URL: http://joskankkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0