-28,4 grader

I morsre då jag vaknade och kollade på termometern stog den på -28,4... usch! Det är årets kallaste dag tror jag! Jag som hade tänkt att ta mig ut på mina längdskidor och motionera lite tillsammans med Troja men det får bli en annan dag. Så jag ska städa och tvätta i stället. Dessutom ska jag se på alpint och skidskytte som sänds idag. Det känns till och med att huset är svalare än vanligt.
På måndag drar en ny termin igång i skolan. Det är den sista terminen och sedan är jag klar, då är jag LEG Tandhygienist. Hoppas bara att det ordnar sig med jobb.

Kommentarer
Postat av: johan

bilden är fint.. ser ut kallt och rikigt vinter!!!!

2009-01-17 @ 10:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0