Sture 4 veckor

Tiden går fort, Sture är i dag redan fyra veckor gammal. Han sover fortfarande bra de allra flesta nätterna, men man är trött i alla fall. Har inte sovit sammanhängande sedan han kom. Sture har börjat le mot oss nu och det börjar även komma lite joller då han ligger och är nöjd. :) Han växer snabbt, förra måndagen då vi var på BVC hade han vuxit tre cm och gått upp knappt ett kilo sedan han föddes.
Vi känner oss båda lite småförkylda och snuviga, kanske är kvar sedan förra veckans magsjuka. Har inte hunnit få någon julkänsla än heller, vädret är ju så trist! Bara regn och grått ute. Det ska i alla fall bli skönt att åka bort över julhelgen.
 

Kommentarer
Postat av: Åke We

Jag blir alldeles varm om hjärtat då jag ser Sture. Han är fantastiskt fin. Visst känns det bra då man får kontakt och han ler? Sen tycker jag att hans gamla föräldrar ska se till att bli friska.

ÅWe

2009-12-07 @ 20:05:52
Postat av: Sofie

Sötnos :)

Jag brukar också känna mig halvrisig om jag sover dåligt en period. Hoppas ni får sova ut så ni blir friska på riktigt!

Kram

2009-12-07 @ 22:18:27
URL: http://ofiie.blogg.se/
Postat av: christine staffan

Du är välkommen till mormor och morfar om dina föräldrar behöver vila.Vi väntar på dig här på Tomtebo.Kram mormor

2009-12-08 @ 13:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0