Första grillningen!

Igår kväll var jag och Filip och fikade på Waynes tillsammans med Martin, Moa, Nicke och Karro. Efter det gick vi på bio och såg den nya Fast and furious filmen, den var ganska bra faktiskt . Idag har mamma, pappa och Carolina (som förövrigt tog körkortet i torsdags) hit och grillade fläskfile. MUMS! Det var årets första grillning! I Umeå är det toppenväder idag, 16+ och sol. Nästan sommarväder :) Vi har också vårstädat lite på gården och storstädat hela huset idag. Mycket skönt att ha det gjort.
På måndag så ska jag till Robertsfors Folttandvård och ha min första praktikdag, det ska bli spännande och jag hoppas jag har hamnat på en klinik med trevlig personal så man inte känner sig frågvis :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja badet känns väldigt lägligt med tanke på fällningen ;) Åh jag vill också grilla! Vår grill blev kvar i Storuman.. Men man kan ju alltid köpa engångs, kanske det blir på Valborg :) Hihi här är det sommar på riktigt, över 20 grader varmt och jag har legat på en filt och solat idag. Lyx! ;) Lycka till på praktiken!! Kram

2009-04-26 @ 21:23:01
URL: http://ofiie.blogg.se/
Postat av: christine staffan

Tack för en trevlig eftermiddag tillsammans i Växtholm med god mat och fint väder.Lycka till på praktiken.Kram mamma

2009-04-27 @ 09:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0