Ny vecka i morgon

Den här helgen har varit väldigt lugn och nu äntligen har vårvärmen börjat komma! Det droppar från taken och solen skiner. Filip har varit i garaget nästan hela helgen och håller på att slipa och spackla inför lackeringen. Det ska bli spännande att se det färdiga resultatet. Jag tror att det blir bra! Längtar efter sena sommarkvällar i stan med den nya fina bilen!
Min lilla systerson Elvin har nu bilivt ett år och han kan redan gå! Tänk vad fort tiden går...tyckte det var nyss som du kom till värden.
I skolan jobbar vi som mest med vårt examensarbete, det är en hel del att göra och speciellt då vi valt ett komplicerat ämne och lindar in oss mer och mer... Men slutresultatet blir nog bra till slut! Snart ska jag ut på fem veckors praktik på folktandvården i Robertsfors, är lite nervös men det ska bli spännande att få komma ut och se hur andra jobbar.

Kommentarer
Postat av: Moa

Visst är det skönt att det börjar bli vår! Jag tyckte till och med att det var härligt att cykla i slasket idag, bara för att det betyder att våren är på väg :)

2009-03-17 @ 16:06:27
URL: http://www.moasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0