Massor har hänt...

Har slutat på min praktikplats där jag blev rejält avtackad med en ros och ett mycket fint omdöme som jag ska lägga in i mitt CV, kom tillbaka till skolan och träffade alla vänner i måndags :) Det var riktigt kul! Nu är dessutom mitt sista gjort på hela utbildningen, gjorde bort min redovisning idag! Nu väntar examensmiddag imorgon kväll på Plaza och examensdagen på torsdag förmiddag!
Har också varit på agilitykurs med Troja och hon var superduktig. Första dagen fick vi varva träning på ett hinder i taget med teori. Testade alla hinder utom vipp-brädan. Den skulle vi prova på dagen efter. Troja klarade alla hinder galant och tyckte det var jätteroligt att hoppa och trixa! Dagen efter fick vi bygga banor, först en hoppbana som vi sedan delade upp i sektioner som vi fick träna på, efter att vi hade gått igenom alla sektioner på banan fick vi köra hela banan en och en. Det gick sådär, Troja var trött och rev nästan alla hopphinder. Det var väldigt soligt och varmt den dagen. Efter lunchpaus fick vi bygga en ny bana och denna gång en agilitybana med alla hinder utom vipp-brädan. Där gjorde vi samma sak med sektioner och tränade ett tag. Sen körde vi igenom hela banan en i tagen och då hade husse hunnit komma på plats för att se vårt rejs. Troja var superduktig och tvekade inte en sekund på något hinder. Sedan testade vi på vipp-brädan, jag var helt säker på att Troja skulle bli livrädd och vilja hoppa ner, men hon reagerade inte ens! Helt otroligt! Blev mycket imponerad av henne den helgen. Sen åkte vi hem och var helt slutkörda på kvällen...
I går var jag och Filip på ultraljud för att få se den lille som ligger i min mage, det var lite nervöst innan. Det var verkligen en spännande upplevelse. Helt fantastiskt att allt fanns på plats, allt såg bra ut och hjärtat pumpade på för fullt! Bebisen var 12cm lång (från huvud till rumpa) och fötterna mätte 2,3cm. Nu är det bara att vänta på att magen ska växa! Vi fick ett nytt beräknad födelsedatum till den 10/11-09. Bäbisen visade många konster under ultraljudet, den visade karatesparkar, kullerbyttor och suga på fingrarna!
 Här är den lille krabaten!

På torsdag ska lillsyrran på studentbal så då ska vi stå och se på då alla fina par går på den röda mattan! Ska bli kul att få se henne så uppklädd! :)

Kommentarer
Postat av: Erica

Så fin den där bilden blev, den fick vi inte se förut! Va mysigt! Ha så kul ikväll...! kram

2009-06-03 @ 10:09:23
Postat av: Emeli

Grattis till den lille i magen, va kul!!! Kram från kusin i Timrå :)

2009-06-03 @ 13:37:48
URL: http://systerslarvig.blogg.se/
Postat av: Maria Staffan-Nohrén

Wow kusinen, vilken underbar nyhet! Vi är glada för er skull. Vi är i Umeå hela veckan före bröllopet, och hoppas kunna komma ut till om det passar?

Sköt om er och Julias 3-männing!

Kram../ Maria

2009-06-04 @ 14:28:56
Postat av: ida r

grattis!! härligt!!! :) kram ida.r

2009-06-04 @ 19:58:18
Postat av: Jos

Längta att få hålla henne/honom!

2009-06-05 @ 11:46:31
URL: http://joskankkonen.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hej! Resan hem gick bara bra, jag körde hela vägen ;) Kanske det blir Lappis, jag jobbar fredag & söndag första helgen och är ledig andra. Så chansen är väl större att det blir andra helgen. Du får höra av dig när ni har bestämt! Självklart ska vi träffas i sommar! Är ledig andra veckan i augusti så då hade jag tänkt åka ned till Umeå och hälsa på er alla ;) Förresten stort grattis till examen!! :D Och vad kul med agilityn :) Längtar tills lill* bebisen kommer :D

2009-06-06 @ 14:34:31
URL: http://ofiie.blogg.se/
Postat av: Linnea

Grattis till examen! 10e november är ett bra datum att fylla år på, så du får se till att hålla tiden ;)



Många kramar

2009-06-20 @ 17:21:40
Postat av: Jenny

Naaaw! Grattis igen :D

2009-07-20 @ 07:28:31
URL: http://www.improveme.se/jennymsvensson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0