Skoldag

Kom just hem från en lång dag i skolan, fick veta att jag klarat min Näringslära-tenta! Skönt, nu har jag bara kvar en tenta den här terminen. I morgon är jag dessutom ledig, då hade jag tänkt att baka äppelkaka, på fredag ska jag baka lussebullar =) MUMS!!!
På söndag ska jag och Troja på hundutstälning där hon har chans att erövra den svenska championat titeln. Hoppas det är en domare som gillar henne. Wish us luck!
Snart är det första advent och då får man sätta fram ljusstakar, ljusslingor och en massa mysiga prylar. Längar tills man får klä julgranen! Men först vill vi ha lite mera snö, tack!


Kommentarer
Postat av: Moa

Grattis till tentan! :)



Låter hur gott som helst med lussebullar också, det måste jag också baka snart...



Martin hälsar :)

2008-11-18 @ 18:25:11
URL: http://www.moasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0