"Nyckelhäst"

Idag har jag varit kreativ! Har gjort ett alldeles eget nyckelskåp av en av våra små dalahästar. Blev faktiskt ett väldigt bra resultat... vi har inte haft nyckelskåp sen vi flyttade in eftersom vi aldrig hittat något bra eller haft någon idé på hur man skulle kunna göra ett. För någon vecka sedan kom Filip med den briljanta idén att vi tar en av våra små träfärgade dalahästar och målar den och sätter små gamaldagsa spikar i och hänger upp! Jag var först tveksam men det blev jättefint! Dessutom får vi bättre ordning och reda på alla våra nycklar.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Smart idé, är ju perfekt när man kan hitta ny användning för gamla grejor. Slipper man köpa nytt också. Dessutom blev det ju väldigt fint! :)

2009-02-24 @ 21:57:07
URL: http://ofiie.blogg.se/
Postat av: Jos

Smart! Fin! Filip mår bra nu. Har ej kräks mer sen förra natt. Vet inte om det var magsjuka eller nåt annat. KRAM Jos

2009-02-25 @ 08:46:42
URL: http://joskankkonen.blogg.se/
Postat av: Erica

Riktigt snyggt och smart måste jag säga! Sånt gillar jag... Hoppas ni mår bra!

2009-02-26 @ 13:41:57
Postat av: Maivi Westberg

Tack för senast! Det var så roligt att träffas. Synd att det inte blir lite oftare. På söndag åker vi till Åre. (Nyckelhästen ser riktigt fin ut.)

Kram från Maivi o Åke

2009-02-27 @ 19:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0