Bloggtorka

Jag har inte haft varken lust eller inspiration att blogga de senaste månaderna. Tänkte bara säga att vi lever och allt rullar på i vanlig takt. Sture stortrivs på dagis och han är en riktig surrmumrik :) Det har börjat komma meningar nu, han kan säga 4-ords meningar och utvecklingen går verkligen rasande snabbt. Han är överallt och ingenstans, allt går på maxfart och han börjar få en egen vilja. Kul, han är det bästa man kan ha här hemma! Även om han driver en till vansinne ibland ;) Då han flinar åt en så är ju humöret på topp igen! Jag ska försöka peppa mig själv att blogga en gång i veckan i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Farfar

Va roligt att få nya bilder på dig Sture.

Jag skulle vilja följa med upp till dig då farmor kommer om en vecka men då är jag ju så långt borta.

Sture du är toppen, hälsa till mamma och pappa.

Kram farfar.

2011-09-18 @ 19:52:29
Postat av: Jos

Att vara ute i natur och leka med vatten är nog barnens bästa sak just nu! Om några veckor kommer vi och krama er!! KRamm

2011-09-19 @ 15:48:13
Postat av: Elisabeth

Jag kan vara din plågoande om du inte lyckas hålla din ambition. Lovar att vara på dig med en otäck kratta om jag inte ser tillräckligt frekvetenta inlägg här ...

2011-09-19 @ 22:32:13
URL: http://vivremavie.blogg.se/
Postat av: Mormor

Underbara unge.Du gör vardagen spännande och rolig.Massor av kramar mormor

2011-09-21 @ 09:37:58
Postat av: Sofie

Är så glad att jag fick träffa söt-Sture och er två också i sommar! Hoppas det kommer fler tillfällen att ses framöver, saknar er här nere :/ Kram

2011-09-26 @ 10:24:59
URL: http://ofiie.blogg.se/
Postat av: Morfar Åke

Ja ambitiomen är bra att blogga en gång i veckan. men fina bilder. Nu väntar vi på vinterbilder.

2011-12-11 @ 12:21:31
Postat av: Sofie

Jag saknar dina blogginlägg! :( Så roligt att läsa om hur ni har det och hur Sture utvecklas eftersom jag inte kan träffa honom så ofta som jag skulle vilja.. Kram!

2012-05-24 @ 12:55:07
URL: http://ofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0