London

I helgen har jag och Filip varit i London. Det var min present till Filip då han fyller 30 nästa helg, han visste ingenting förrän i onsdagskväll då vi åt middag på Tomtebo. Jag överraskade honom och berättade under middagen att vi skulle åka till London dagen där på. Han blev mycket snopen och glad för presenten. Jag hade ordnat ledig och han visste ingenting. Otroligt att så många kunnat hålla tyst då jag bokade resan redan i september. Vi har i alla fall haft en jätterolig helg tillsammans och vi har sett mycket. Det sämsta med resan var att vi längtade så mycket efter Sture. Han var hemma i Växtholm tillsammans med farmor och farfar. Han verkar också ha haft det bra i helgen! Vi tackar alla runt oss som hjälpt till med allt så vi kunnat åka iväg ensamma.


Kommentarer
Postat av: Maivi

Vi tackar så mycket att vi fick rå om Sture en hel helg! Han var så mysig och på toppenhumör. Roligt att ni också hade det bra på resan. Vi ses till helgen.

Kram från Stures farmor o farfar

2011-01-31 @ 16:12:18
Postat av: Jos

Jippie, du lyckas överraskade Fille! Duktig av dig. =)

2011-02-01 @ 15:24:51
Postat av: Jos

Jippie!! Du lyckas att överraskad Fille!! duktig av dig! =)

2011-02-01 @ 15:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0