Utveckling

Just nu har Sture kommit på att han har fötter och han har konstant blöta sockar, förstår inte hur han kan få in stortån i munnen. Det ser rätt lustigt ut! Det går knappt att lägga ner honom på rygg längre heller då han efter en stund ligger på magen. Han gillar att ligga på magen en stund sedan blir han ledsen och man måste hjälpa honom att komma tillbaka på rygg. Han har även kommit på att det är bara mamma som får natta honom på kvällen, annars gråter han hysteriskt tills han somnar. Just nu händer det saker för varje dag som går, han blir alltmer duktig att greppa saker och att äta mer ordentligt utan att kladda så mycket. Det är kul att hänga med i hans utveckling men det går fort! Just nu ligger han i sitt babygym och pratar med alla figurer som hänger ovanför honom. Tror att han håller på att få en liten förkyldning då både jag och Filip varit lite snoriga sista veckan. Någon gång ska ju vara den första.

Kommentarer
Postat av: Moa

Haha, vilka charmiga bilder :)

2010-03-22 @ 12:21:12
URL: http://www.moasblogg.blogspot.com
Postat av: Karin

Han är så mysig och snäll,jag tycker att han var så duktig i söndags och fötterna är nog jättegoda så små och söta som de är.

2010-03-22 @ 14:30:28
Postat av: Linda

Älskar det där tandlösa tokskrattet han har. Å så diggar jag trippa-på-tå-tekniken. Måste jag lära mej :)

2010-03-23 @ 09:02:24
URL: http://kurry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0