Sjukt barn...

För första gången i Stures liv är han sjuk, han har nästäppa på högsta nivå! Det började igår och natten till idag var minst sagt jobbig... Han låg och vred sig i princip hela natten, var bara mot tidig morgon som han blev lugn och sov en stund. Som tur var så tyckte han att det var skönt att sova ända till kl 10.15 istället för 07.00 som han brukar göra så jag fick i alla fall några timmars sömn. Pappa Filip intog gästrummet igår kväll, vilket han nog gjorde rätt i! Idag har det gått bra men nu tills kvällen blev han supertäppt igen. Somnade enkelt kl 18.15 och jag kunde lägga honom i sängen utan att han vaknade till. Sedan drog det igång, han vaknade 30 minuter senare och vart jätteledsen och bara grät och grät! Ju mer han grät desto mer täppt blev han. Jag spruta lita koksalt i näsan och fick suga ut lite snor för att hjälpa stackars lilla Sture. Han blev bara mer ledsen, tillslut lyfte jag upp honom och med råd från min kära mor så satte jag honom halvsittandes i vagnen och styrde honom fram och tillbaka till sömns utan sin kära napp som han annars vill ha då han ska sova. Tillslut somnade den ledsna pojken... Nu ska den trötta mamman vila framför tv:n i väntan på att min älskade man ska komma hem från långjobb i Ö-vik.

Hoppas att natten går bra i alla fall... Har hemleverans av Nezeril till spädbarn av pappa Filip då han kommer hem.


Kommentarer
Postat av: karin

stackarn,hoppas att det går över snart och att ni får sova inatt,kram

2010-03-25 @ 13:48:48
Postat av: Sofie

Ja, här vill jag gärna bli av med snön nu så vi kan träna. Fast hemma får snön inte försvinna innan påsk, för då ska vi köra skoter! :p



Skrev en kommentar på detta inlägg förut men det verkar inte ha kommit fram.. Hoppades iaf att Sture skulle tillfriskna och att du får sova, så du orkar med allt :)

2010-03-29 @ 11:59:50
URL: http://ofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0