Helgen...

Nu har jag målat klart alla prickar i Stures rum, även byrån är färdigmålad nu. Filip och pappa har börjat att bygga vedbod/redskapsbod på gaveln av huset. Det blir mycket bra! Jag har börjat göra om en av våra rabatter (höjer upp den och jordförbättrar). Jag har dessutom hunnit med att pusta alla fönster tack vare att mormor var lite barnvakt åt Sture en stund. I morgon ska jag försöka att bli färdig med rabatten och Filip fortsätter med sitt byggprojekt.


Lilla Sture står nu mest på alla fyra och försöker ta sig fram men det går inte så bra... han drar sig fortfarande fram.


Kommentarer
Postat av: Moa

Så gulligt det blev! Han är otroligt söt när han står på alla fyra :) Snart springer han nog fram sådär :)

2010-06-05 @ 23:01:21
URL: http://www.moasblogg.blogspot.com
Postat av: Linda

Jag diggar Stures stil. Du är så cool Sture! Å rummet blir ju sjukt snyggt. Jag blir inspirerad själv :) Bra jobbat!

2010-06-05 @ 23:39:12
URL: http://www.kurry.se
Postat av: Erica

Vad fint det blir! Ska bli kul att komma och se om några helger! Nu är Ellens prickar också målade. Verkar vara prickar som gäller i år ;) Ha en fin dag!

2010-06-06 @ 10:08:42
Postat av: Jos

Snyggt med olika färger. Nu är det inte långt kvar tills vi ses!. Sakna er fyra!! Kram

2010-06-07 @ 15:36:31
Postat av: christine staffan

Grattis lilla gubben 9 månader!!!.Kram på dig.Mormor

2010-06-09 @ 17:52:20
Postat av: Emelie m

å vad fint ni gör det! :)

Ha en fin helg!

2010-06-18 @ 09:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0