Oväder på gång

I morgon sägs det ska bli snöstorm här, undra hur oroad man ska vara... Dom trodde det kunde vara en del strömavbrott vilket gör det komplicerat med Stures mat, har tänkt att koka vatten på morgonen och ha i termos utifall han skulle bli hungrig om det är strömavbrott just då. Vi får se hur dagen blir...
Nu har vi möblerat klart vårt sovrum och börjat stöka i Stures nya rum, ska flytta de gamla garderoberna därifrån till vårt rum tills vi köpt en ny stor och fin garderob.
Idag har Filip varit och jobbat i Ö-vik och jobbade över en hel del. Men Sture var snäll och sov ute i vagnen i tre timmar mitt på dagen så det gick bra.
 Skulle vilja köpa ett nytt enfärgat överkast men än så länge får det duga med randigt, blir bara lite mycket ränder tycker jag :)


Kommentarer
Postat av: Christine

Så bra det blev.Puss till underbara "lill Sture" Kram mormor

2010-01-27 @ 09:09:58
Postat av: Jos

vilken härligt på sista bild!. Han har utvecklat så mycket sen vi träffade sist..

2010-01-27 @ 14:34:35
Postat av: Moa

Ser fint ut! Det är svårt med överkast... jag tycker det ni har är fint men visst blir det randigt :) Det är svårt att hitta något man verkligen gillar som inte är superdyrt. Lycka till i alla fall :)

2010-01-28 @ 16:43:42
URL: http://moasblogg.blogspot.com
Postat av: Linnea

Jo jag vet, men jag vill inte heller ha ett vitt överkast vilket egentligen skulle passa bäst... För det blir fullt med hundhår och bäbis-spya :)

2010-01-28 @ 21:29:48
Postat av: Linda

ett helsvart då? kan ju ha kuddar i olika grönnyanser för å få den röda tråden...

2010-01-29 @ 16:34:07
URL: http://kurry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0