Sture 3 månader

I går blev lilla Sture tre månader. Jag har nu varit hemma mer än halva tiden som jag ska vara mammaledig, från 1a maj börjar jag att jobba och då blir Filip hemma i 6 månader. Tiden springer iväg, för varje dag som går märks lite skillnad. Han är nu väldigt glad och skrattar och pratar mycket, han gillar även att äta på sina händer och han har börjat dreggla mycket. Nu mer vill han inte ligga ner längre utan ska stå och sitta hela tiden, helst vill han stå... Man blir ganska trött i armarna. Nätterna går fortfarande bra men han har sista veckan varit lite strulig, vaknat ofta och vill ha nappen.
På fredag ska han få sin första vaccinations-spruta och vi hoppas att han inte får feber av den.

Till helgen ska vi till Timrå och hälsa på farmor och farfar, ska bli skönt att få komma iväg en stund.

 


Kommentarer
Postat av: Linda

snyggsture!

2010-02-10 @ 22:22:54
URL: http://kurry.se
Postat av: Sofie

Vet du vad, jag drömde om Sture häromnatten.. Att jag var barnvakt åt honom, men han var mycket äldre. Runt fem år tror jag. Han var jättegullig och snäll - fast lite busig. Jag undrar jag ifall han kommer bli som i min dröm? ;)

2010-02-11 @ 18:26:27
URL: http://ofiie.blogg.se/
Postat av: christine staffan

Vem har mysigaste barnbarnet i hela kommunen? Jo Vi!!Lill Sture Är hur go´ som helst.Kram Mormor

2010-02-12 @ 09:45:54
Postat av: Veronika Johansson

Hmm, Den där nappen är ju lite besvärlig. Vi var tvugna att helt ta bort nappen på natten eftersom Casper började vakna typ en gång i timmen för att han tappade nappen... Det någ någon kväll bara som han var ledsen sen gick det bra att somna utan napp (vi började med snuttefilt istället) och han sov MYCKET bätrre! Han fick fortfarande ha nappen på dagen.

2010-02-15 @ 10:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0