Kladdisen nummer 1

Idag på eftermiddagen så ville jag verkligen äta själv. Till en början gick det bra att mamma fick bestämma men efter en stund så ville jag testa att kladda med finga fingrar. Jag slickade, sög och smaskade på mina kletiga händer, det svåra var att få allt i munnen... Det mesta hamnade på bordet, stolen, haklappen, ansiktet och håret. Mamma var ganska less efter en stund så då fick jag kladda så mycket jag ville, det var verkligen roligt! Ända tills et blev dax för en större rengöring av hela mig, då blev jag superledsen. Men då det var gjort var jag lika glad igen! Vi får se om jag får göra det igen... jag hoppas det, för det var roligt!
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Haha, vilka härliga bilder! Jag gillar första bilden där han ser så glad och nöjd ut :) Sista bilden är också rolig, han ser verkligen fundersam ut...

2010-08-15 @ 21:08:36
URL: http://www.moasblogg.blogspot.com
Postat av: Sofie

Hihi, sötnos! Kan själv såklart :)



Tack själv, var så kul att träffas!!



Kram

2010-08-15 @ 22:02:47
URL: http://ofiie.blogg.se/
Postat av: christine staffan

Usch Sture! Du verkar helnöjd,men så här får du inte göra när mormor ska sköta dig-bara lite.Kram Mormor

2010-08-16 @ 13:43:50
Postat av: Jos

Duktig! Snart kan du äta m eget sked! Fortsätta så! =) Kram

2010-08-17 @ 10:24:47
Postat av: Maivi

Heja Sture friskt humör,

snart så vet du hur man gör!

Kram farmor

2010-08-17 @ 21:59:20
Postat av: Linda

Vilka underbara bilder! Nånting säger mej att det blir en hel del smutstvätt framöver hos familjen Westberg :)

2010-08-17 @ 22:11:57
URL: http://www.kurry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0