Febriga Sture

I går kväll vaknade Sture vid 22.00 och ville inte somna om. Vi kände då att han var glödhet och tempade honom, 39 graders feber. Alvedon och välling trodde vi skulle få honom att somna om men han ville inte sova förrän vid midnatt. Han fick sova i vagnen första stunden sedan i vår säng. Det var som att ligga bredvid en kamin. Nu på morgonen hade han 38,3 grader och är ganska pigg, han kryper runt och leker som vanligt men med lite gnälligare ton.
I går shoppade jag på Tradera, ett par ursöta byxor åt Sture som jag hoppas kommer i veckan. Fick även massvis med perenner av moster Karin som jag planterade ner där jag egentligen har tänkt att ha smultron men det fick bli en perennrabatt så länge. Hoppas att allt överlever! Tusen tack Karin!

Kommentarer
Postat av: Jos

Fin byxa, ser mysig ut! spännande m Karins blommor, hoppas växer bra nästa år. Du kan ju alltid flytta dom till annan plats senare..Kram

2010-08-23 @ 11:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0