Personalresa

Har varit på studieresa/personalresa till Skellefteå i två dagar. Har varit riktigt skönt att få koppla av lite från det dagliga arbetet. Bodde på Stiftsgården som är en gammal "stugby" med jättemysiga hotellrum som är gammeldagsinspirerade. Har fått äta riktigt god mat och varit en sväng på Boda Borg. Mitt lag var det bästa laget :) fast jag var inte med i alla celler eftersom magen är rätt mycket i vägen nu :P. Igår kväll fick vi äta tre rätters middag i "Pehrkällaren" som är en gammal potatiskällare på hotellet som de har inrett väldigt mysigt!
  Så här fint var det där vi åt!

Har haft två riktigt roliga dagar där vi i personalen har lärt känna varandra ytterligare. Sånt uppskattas!
Ikväll blir det att vila upp sig inför morgondagen med att se på Idol och mysa med Filip i soffan, för i morgon ska vi jobba halva dagen och sedan ska vi till barnmorskan för kontroll och efter det ska vi på vår sista föräldragruppsträff.

Kommentarer
Postat av: christine staffan

Så kul att du haft det bra och fått göra något annat.Såg verkligen mysigt ut.Kram mamma

2009-09-24 @ 13:32:27
Postat av: Jos

Åhh så fin matstället!. Skicka gärna bild på dig till oss så vi vet hur du ser ut! :-) KRam Jos

2009-09-25 @ 09:47:00
URL: http://joskankkonen.blogg.se/
Postat av: Erica

Vilket mysigt ställe! Jag håller med Johanna, skicka någon bild så vi får se på fin magen som är i vägen ;) kram /Erica (och Ellen som sover på min mage just nu ;))

2009-09-25 @ 15:43:32
Postat av: Sofie

Åh vilken härlig resa du haft! Jag älskar verkligen Boda Borg, och den där pärkällarn va ju inte så dålig heller ;)



Hoppas allt är bra med er annars! Jag skulle inte heller tacka nej till att se magen ;)

2009-09-25 @ 19:25:01
URL: http://ofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0