Det nya vardagsrummet börjar ta form

Det har byggts i tre dagar här hemma nu och vårt nya vardagsrum är snart klart, sovrummet på andra sidan väggen har vi inte börjat med än. Det blir nästa mål. Blir faktiskt mycket mysigare här hemma hos oss och dessutom luktar det nymålat och fräscht! Vi har gjort en brädvägg itsället för att tapetsera som vi hade tänkt först.

Igår kväll fick vi middagsbesök av Martin och Moa, det var trevligt. Tidigare på dagen skulle jag egentligen ha varit ute i skogen och plockat svamp men jag avstod, kände att det skulle vara för jobbigt med magen och gå och böja mig hela tiden. Sen fick vi en väldigt rolig överraskning som Martin och Moa kom med. Dom hade med en hel korg full med trattkantareller som vi fick från Karin och Anders. Det var mycket uppskattat! Så idag har jag rensat och förvällt dom. Nu har vi så det räcker hela vintern :)

 Tack så mycket för dom goda svamparna!

FÖRE:


EFTER:


Då det är helt klart kommer mer bilder :)

Kommentarer
Postat av: Moa

Oj så snabba ni är! Det ser fint ut med en hel vägg, blir kul att se slutresultatet också :)

2009-10-04 @ 19:45:18
URL: http://www.moasblogg.blogspot.com
Postat av: Sofie

Kul att se, vad duktiga ni är! Blev ju jättebra med brädvägg. Och jag håller med, trots att jag gillar öppna ytor, så blir det där mycket mer mysigt och hemtrevligt. Kanske slutar eka också ;)

2009-10-04 @ 22:55:09
URL: http://ofiie.blogg.se/
Postat av: Maivi

Oj, vad det går undan med ombyggnaden. Det ser ut att bli väldigt fint. Vi kommer och inspekterar resultatet och "nytillskottet" framöver. Sköt om er allihop.

Kram från mamma Maivi

2009-10-05 @ 19:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0