Helg

Igår kväll kom mina svärföräldrar på besök, de övernattade tills idag då de skulle åka vidare till Luleå för att hälsa på Filips syster tills på måndag. Vi åt en god middag och såg på Lets Dance tillsammans. Idag har Filip varit ute och kört lite skoter och jag har varit på hundpromenad tillsammans med Linda och Leia (en av våra grannar och hennes hund). Sen har jag sett på skidskytte. Snart ska vi åka iväg till Holmsund för att hälsa på Nicke och Karro, ska äta tacos tillsammans. I morgon ska vi på kyrkan och efter det ska vi på middag hos mina föräldrar.
Volvon fungerar nu men nu har stötdämparna i fram gått sönder så bilen gungar fram då man kör i varenda litet gupp... Är så less på den där bilen nu! Troja fick en dusch igår och hon blev så otroligt mjuk efteråt...var ett tag sedan man tvättade henne.
Nej nu ska vi strax gunga iväg i volvon hela vägen till Holmsund... man är väl sjösjuk då man kommer fram :) Hehe!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det låter som att ni har en trevlig helg med släkt å vänner! Jobbigt med bilen bara..



Jo det är nog massor med löptikar med tanke på att han slickar på var och varannan kissfläck och sen hackar tänder :p Kanske borde gå någon annanstans med honom men det är så skönt att jag kan ha honom lös där.. Jaja, hoppas att det är nån fas som går över..

2009-02-21 @ 17:42:53
URL: http://ofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0