Påsken

Har precis kommit hem från en helg i Åre tillsammans med Filips familj. Vi har haft mestadels mulet väder och varmt men på påskafton hade vi blåkupa och 13+ ute, det var otroligt varmt! Då passade vi på att spendera dagen på fjället, vi åkte faktiskt längdskidor, tro det eller ej! :) Har inte haft med skotern dit i år, eftersom vi visste att det hade varit så varmt där en längre period och skulle vara det under helgen. Annars har vi ätit gott och hjälpt till att klyva ved och elda upp ris. Jag har tur som får vara ledig hela veckan från skolan nu, men Filip börjar jobba som vanligt i morgon igen.
Här kommer lite härliga vårfoton från vår mysiga helg!
   

Kommentarer
Postat av: Jos

Så härligt och kul bild på Fille!. Lite avis på er som har varit på fjället. Vi vill men äsch, ta det ist nästa år om det e möjligt ;) KRAM

2009-04-13 @ 16:57:09
URL: http://joskankkonen.blogg.se/
Postat av: johan k

filip åker och han ser ut som en apa hahahahah kram johan k

2009-04-13 @ 17:00:17
Postat av: Erica

Tack för helgen! Vi har en grymt snygg (sensurerad) bild på dig brorsan... kramar

2009-04-15 @ 08:04:46
Postat av: Sofie

Ja visst är det skönt när man kan lägga en tenta bakom sig! Det har varit rätt tungt ett par veckor, har inte mått riktigt bra, jag tror det beror mycket på den där medicinen jag äter. Samtidigt har vi haft mycket i skolan. Men nu känns det lite bättre igen så jag kämpar på! Själv då? Kram

2009-04-16 @ 13:50:00
URL: http://ofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0