Måndagskväll

Idag har jag gjort bort min sista tenta för den här terminen! Hade tenta i psykologi, tror det gick ganska bra. Men vi får vänta och se hur resultatet blev. Något annat nytt är att Filip ska byta jobb, han har fått jobb på Siemens här i stan och idag så tackade han JA! Så nu får vi hålla tummarna för att det blir bra då han äntligen ska få börja där.
Just nu så snöar det ute, medans i stan så regnar det... Hoppas vi får lite snö innan jul så man kan åka lite snöskoter under julledigheten. I morgon ska jag till frisören och byta frilla...men jag har inte bestämt hur jag vill klippa mig än. Kanske dags att börja göra det nu.
Slänger med en bild på Troja från i somras! =)

Kommentarer
Postat av: Moa

Så skönt med tentan, hoppas det gick bra!



Kul med ny frisyr också, blir spännande att se vad du väljer :)

2008-12-08 @ 22:08:17
URL: http://www.moasblogg.blogspot.com
Postat av: Moa

Så skönt med tentan, hoppas det gick bra!



Kul med ny frisyr också, blir spännande att se vad du väljer :)

2008-12-08 @ 22:10:05
URL: http://www.moasblogg.blogspot.com
Postat av: christine staffan

Blev du nöjd med frisyren? Hoppas vi får se den snart.Kl är nu 01.30.Jag känner mig förkyld.Vi har en lugn natt.Jag längtar hem eftersom jag inte är riktigt pigg.Ska strax ta rast och dricka the.Kram mamma

2008-12-10 @ 01:30:20
Postat av: christine staffan

Blev du nöjd med frisyren? Hoppas vi får se den snart.Kl är nu 01.30.Jag känner mig förkyld.Vi har en lugn natt.Jag längtar hem eftersom jag inte är riktigt pigg.Ska strax ta rast och dricka the.Kram mamma

2008-12-10 @ 01:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0